مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-15اقتصادي

120 هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان کشور پرداخت شده است 


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 120 هزار فقره تسهیلات ضروری بازنشستگان به میزان 3 هزار میلیارد تومان به بازنشستگان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله ترکی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین روز خانواده و تکریم از بازنشستگان دامغان، از اعطای تسهیلات به بازنشستگان خبر داد و تاکید کرد: تاکنون 120 هزار فقره تسهیلات ضروری به بازنشستگان کشور پرداخت شده است.

وی جمع پرداختی این تسهیلات اعطایی را 3 هزار میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم 460 هزار نفر را از وام های ویژه بازنشستگان بهره مند کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه سقف وام های ضروری بازنشستگان 15 هزار میلیارد تومان است، تاکید کرد: روند اعطای تسهیلات به بازنشستگان کشوری همچنان ادامه دارد.

ترکی با بیان اینکه یک میلیون و 800 هزار نفر عضو صندوق بازنشستگی هستند، گفت: صندوق همچنین تلاش دارد در کنار وام های ضروری به مقوله اشتغال و ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز کمک کند.

وی افزود: در این ارتباط خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تا 35 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان کشور پرداخت شده است 

120 هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان کشور پرداخت شده است